fredag 22 mars 2019

Presentation

Hej!

Jag heter Nathalie, är 18 år och läser naturprogrammet. I skolan är mina favoritämnen biologi och kemi. Utanför skolan umgås jag mycket med kompisar, spelar fotboll i ÖSK dam och jobbar extra på Ica.


Jag (i mitten med svarta skor) och mina bästavänner efter vårt lag precis vunnit serien (för andra året i rad?!). I år spelar vi i div 3.

Jag bor i Östhammar med min mamma, pappa och hund Stella. Jag har även en storasyster men hon bor i Bålsta. I min familj gillar vi långa promenader i skogen och god mat.

Denna resa till Ossett blir något helt nytt för oss alla tror jag, det ska bli spännande att bo hos en värdfamilj. Målet med resan är helt klart att prata så mycket engelska som möjligt, perfekt inför nationellaproven som är om drygt två veckor.

Vi hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar